CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

Taiping to Penang to Arau....

Back to Arau again after one week holidays....
tp still terasa mood cuti lg ni..
semalam boley dikira perjalanan yang memenatkan juga la..
nyaris-nyaris je tak dapat balik Arau semalam..hehehe..
bas Korsotium dari taiping ke butterworth dijadualkan pada 12 tgh tp lewat setengah jam..
sampai Penang plak kena beratur panjang untuk beli tiket ke Kangar..
hampir giliran kitorang nk beli tiket kaunter tiket tutup dan tiket pukul 4 ptg habis..
(mmg geram la)...
tp slamat la aku bukan sorang2 kalo x mmg xtaw la nak buat pe...
silap2 aku naik bas balik taiping balik..hehehe...(alasan nk sambung cuti)
kawan2 lain yang penat bersama aku semalam ialah aiza, aina kina, wawa, anis, shark, asz, jaz n asril (kalo salah eja nama maaf la ye)
stesen bas butterworth pon dah x nmpk cam stesen bas..ramai gler la..
lautan manusia yg membanjiri stesen bas smalam..


model iklan di stesen bas..heheh...

ni model longgokan beg..(heheh)

finally, kitorg nek bas ke Alor Star..tu pon sbb jaz ngan asril dah beli tiket..
naik je la kan kalo nk balik Arau..
pukul 4.30 ptg baru naik bas tu pon ke Alor Star je..
hepi lps dapat naik bas..(kinah lg model nye)

sampai Alor star naik plak bas ke Kangar..
terpaksa la pulak bersesak2 dalam bas sebab ramai sgt penumpang ...
aku pulak terpaksa la berdiri..lama plak tu...
masa konduktor bas tu nk kutip duit asz berpaut pada aku..
nasib baik aku x jatuh..huh!!!
kalo x malu aku...
setelah sekian lama berdiri baru la dpt duduk..tu pun selamat jaz baik ati bagi kami duduk..hehhe...(kinah jgn marah ye)
kitorang turun kat c-mart p mkn2 dulu..
tyme mkn boley plak dlm nasi goreng aiza ada belalang sbg lauk tambahan..(heheh)
sian dye..hilang selera mkn...
lps mkn baru balik kolej..


*ruangan fesyen....(xtra column)


perhatikan wanita di tengah2 tu...
baju yang dipakainye sangat menonjol..
inilah fesyen terbaru yang kita semua boley pelajari ye...hahahah....
slamat mencobaa.....









4 comments:

  1. wana ni macam macm la hahah
    aku ske gambar wawa tu

    ReplyDelete
  2. hoi wana ,apa kes muka aku cam cipan tu ? cis ! haha

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    sapa suh ko xdok diam time aku amik gmbr..
    comey pe...:)

    ReplyDelete