CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 16, 2012

a moment to remember

16 MAY 2012

salah satu hari paling bermakna dalam hidup aku..
pastinya tarikh ini jugak merupakan hari bersejarah dalam hidup teman2 aku yang seangkatan..
segala penat lelah, tawa dan tangis, suka duka akhirnya terbayar jugak pada hari ini..

CONVOCATION DAY...

finally, tiba jugak hari yang dinanti-nantikan untuk segulung diploma..
bangga rasanya dapat tamatkan diploma on time..
sape yg x bangga kan??hehe...
setiap langkah kita pada hari tu di saksikan oleh parents kita yang datang jauh2 semata2 nak tengok kita berada di atas pentas yang x sampai seminit pon..
contohnya parents aku sendiri..
bertolak dari rumah pukul 4.30 pg..
thanks abah dgn mak sebab sanggup datang jauh2 untuk tengok along..
n thanks for the cute bear n flower..
thanks juga kat Pak Tam n Pak Nyah sebab drive kete..hehe..

antara yg len yang best ialah ni la masanya untuk gathering dengan kawan2 yg lain...
yang paling best bagi aku jumpa ex-housemate Beringin 11..
spend time dengan diorang yang paling best..
walaupun just a few hours still aku rasa berbaloi..
bila dgn diorang aku boleh jadi diri aku sendiri..(selama ni aku plastik ke??hehe)
rasa comfortable maybe sebab dah lama kitorang duk serumah dulu...hehe..
back to convocation day story..
tahniah kepada semua ahli keluarga DBS Rawck dan semua yang graduate sama2 dengan aku..
diploma dah de dalam tangan so boleh la kot ada yg berhasrat nak kawin sekarang..haha..
yang mana yg still study for degree hold dulu la kalo nk kawin pon..
tunggu dapat degree dulu baru boleh kawin..hehe..focus study dulu na..huhu..

aku x banyak bergambar pon lepas konvo tu..
janji nakamik gambar dengan sally pon x tertunai..
well..terlalu ramai la manusia membanjiri dewan semarak tu sampai aku x taw nak ikut arah mana..hehe..
akhirnya, aku decide xyah la begambar g makan dengan family la..hehe..

ni la saat bahagia..senyum sampai telinga..hehe..








3 comments:

  1. patut la aku mencari2 wana x jumpa gi makan rupanya~~!!!
    Thanks sangat2 dpt tumpang rumah ko!!!
    till we meet Again =)

    ReplyDelete
  2. hehe.. thank you jugak sb sudi belanja mkn:)

    ReplyDelete
  3. sally : haha..sorry la sally..ramai sgt org sampai aku x nmpak sape2 utk bergmbar..tu yg aku g cari makan..

    Hanis : thanks hanis sbb bwk kitorng g kuala perlis..huhu..

    ReplyDelete