CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 21, 2012

PROBLEMS NEVER ENDS

lately banyak perkara yang mencabar berlaku
baik dari segi mental or fizikal..
both of my physical and mental really in great depress..
final exam is only a few days more..
errrrr!!!!!
stresss!!!!

tak cukup dengan final exam..
ada lagi masalah len..
masalah hati pulak..aduyaiii!!!!!!
ni bukan la masalah cintan cintun pon..hehe..
just masalah hati aku yang susah nak maafkan orang..
errr..
susah bila ada orang sekeliling yang annoying to death..
arggghhh!!!!
bila aku dah annoying tu mula la hati ni semuanye jadi serba tak kena..
sometimes gelak tawa orang tu pon buat telinga aku sakit..
hati memang dah satu masalah tambah pulak dengan expression muka aku ni..
jelas, terang dan nyata perasaan meluat aku....
OMG!!!!
sorry i cannot hide my true feeling..
u just annoying me to death and i think we need some time to get along..
i really really cannot stand with u...
i had tried my best to get along with you from the start but it seem we are not compatible..

kepada sesiapa lagi yang terlibat dalam masalah ni..
especially to the other 3 friends of mine..
sorry guys!!!
saya x sebaik mana pon..
saya x setanding dengan awak semua yg boleh buat baik walaupun awak marah..
=(
maaf andai kata awak semua ada terasa hati dengan saya juga...
maaf juga sebab x boleh jadi sebaik awak semua!!!!!!



truly from bottom of my heart..

............wana shasha.......




1 comment:

  1. Wana.. sabar tau! aku dekat sini pun ade mslh mcm kau jugak.. aku tahu kau kuat.. besabar byk2..
    aku ade utk kau kt sini :)

    ReplyDelete