CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 13, 2013

wanna know about me?? just ask!!!!!

jengg!!jengg!!
another entry post for this month...
aktif plak kita bulan ni...
xpe la, boleh la orang taw sikit2 pasal aku..hehe...

emm..
sape yang kenal aku dan perangai aku yang sebenarnye????
others than my family and myself 
i think my classmates, housemate, ex-housemates and my closer friend know me well
how i am if you can describe me???
good or bad?
patience or bad temper?

ok la..
kepada orang yang nak kenal diri aku ni camne senang je...
meh aku bg review sikit aku ni camne???
tak yah la kau menyusahkan diri cerita buruk pasal aku...oppss!!!
aku ok je kalau korang buat baik kat aku..
ak seorang yang amat pentingkan first impression..
tp selalunye 1st impression aku boleh berubah tp tgok gak la kau tu orang yg camne kn
aku seorang yang suka memerhati 
aku agak pendiam tapi dalam diam aku terkandung berjuta makna
aku xkan ganggu hidup orang lain kalau orang tu x ganggu hidup aku
aku admit aku bukan orang yang penyabar pon
aku xsuka orang yang suka puji2 aku pandai, xyah belajar pon dah terer
itu ayat psiko yang boleh buat aku angin
ooo..lagi satu aku x pandai nak brpura2 suka kalau aku tak suka
setiap emosi aku boleh dibaca kat muka aku
jelas tertulis kot
satu lagi la kan
aku xkan tulis benda bukan2 kat FB
kalau tiba2 status aku naik, tu confirm aku memang dah nak meletop la tu

lagi pe ye??
haaa... baru teringat walaupun aku pendiam
tapi jangan sampai aku buka mulut...
takut orang x sanggup nak dengar je la..
lagi benda pe ko nak taw????
kalau boleh mai la face to face tnya sendiri aku ni camne..
senang nak habaq kn...haha..
kalau rasa nak citer pasal buruk aku kat orang pon
cter la..aku tak kisah pon... 
sekelumit kisah pon xdak...
tp jangan sampai cter yg hang cter buruk aku tu sampai kat telinga aku...
cari la orang yg sesuai kalau nk ngutuk aku pon
jangan la cari orang yang nanti dia citer balik kat aku pe yang hang duk sakan ngutuk aku...
ohhhoooo!!!!!!
kalau hang meluat kat aku, aku xleh buat pe pon
its up to you
as i said before, i'm not fake
i cannot pretend that nothing happen
i only act based on what you had done to me..
so be responsible on your action !!!

* ni la diri aku kalau ko nak taw...aku memang cmni pon sejak lahiriah lg..baiki diri awok dulu sebelum duk bawa mulut..yang penting aku tak pernah FAKE macam awok..awok tu baik ngan orang depan je, blakang ngumpat sakan...andai awok terbaca entry ni dan terasa,
reflect la diri na...saya pon xkata saya bagus, tapi awok nilai la sendiri...oh ye, saya xde la pulak mention nama sesape pon, entry ni khas untuk semua yang rasa dia nak kenal sape saya sebenarnye..


No comments:

Post a Comment