CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 23, 2011

MENIRU???ohhhh noooo!!!!!

budaya meniru....
dah jadi rutin dah dalam hidup kita sebagai seorang pelajar...
ye ke??? x caya???
p la tanya semua student whether primary or secondary school...
even the student in university pon still meniru..
kalau ada yang x pernah meniru skali pon slama hidup dia mmg aku salute abis la...
kalau tanya aku pun sejujurnya aku pon pernah buat dulu...heheh..

kenapa ek entri aku kali ni pasal meniru???
coz....
ak geram dengan certain2 people ni yang meniru bulat2..
x adil langsung...
orang lain berpenat lelah membaca diorang senang2 je meniru..
yang buat aku bertambah bengang ni
of course la marks diorang..
maklum la..kalo dah nama pun meniru senang la diorang dapat highest mark...
ini memang x adil langsung...
aku BENCI!!!BENCI!!!
xde usaha langsung tapi get high marks...
sakit hati btol la tengok diorang ni...
aishhhh!!!!!geramnyer!!!!
diorang ley wat muka sposen lak tu...
muka innocent la konon...
wekkkk!!!!

kepada semua yang pernah meniru...
insaflah wey!!!sampai bila korang nk meniru...
bukan selamanya korang selamat...
kalau rasa study ni menyusahkan bek korg x yah study..
so x yah la korang duk meniru time exam..
bg peluang kat orang lain yang btul2 nk study....
sape2 terasa hati dengan entri ni suka ati korang la ye...
korang nk toching ke, korang rasa aku ni cam bagus ke or other
ak dah x kisah dah...
aku tulis ape yang aku rasa je time ni..
sapa makan cili dia la terasa pedas kan??????







1 comment: