CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

KEJOHANAN SUKAN ANTARA KOLEJ

aku involves lam sukan???
btol ke ni???hehehe...
demam dua minggu kalo aku ttbe je berubah nk jd sportrex..
kihkih...
yg penting bukan aku la yang involve...
aku ni layak masuk acara penonton setia je...kuikui...
hari ni acara merejam lembing, lempar cakera, 4x100m dn pe tah lg...
sepatutnye sally pon terlibat sama dlm sukan ni..tp dye balik umah la plak...
bg acara 4 x 100 m lak pesertanye trdiri dr kak nik, fiza halid, ieka n kak su..
tp nasib x berapa nk mnyebelahi diorang kan..
so diorang hanya mampu dapat tempat ke-4 merangkap tmpt terakhir...
tp x pe...
kemenangan bagi acara melempar cakera di menangi oleh hanim..heheh..first place..


tu anim wakil uitm perlis lempar cakera yg wat peace tuh..

walaupun cara una baling cakera nmpak lebih bergaya dari anim tp anim yg menang..
ajaib kan..hehehe..tahniah...

lepas ni anim la wakil uitm perlis lawan uitm len..hehehe...
esok lontar peluru plak...
hope anim menang lg...boley jd wakil uitm lam lontar peluru lak..

then balik tu kitorang g mushroom..de pameran lukisan..
ni la hasil seni lukis mereka yg brnama pelukis..
hehehe...


iela, anim jumpa muhyidin yasin..

tafsirlah sendiri erti disebalik lukisan ni..huhuh..

kalo nk wat cmni..korang conteng je..

aku ingat lg cikgu seni aku dulu kata yang cacat itu adlah seni..
so korang lukis conteng2 pon seni gak..hehehe...
slamat mencuba seni la ye sume..hehhe...

1 comment: