CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 7, 2011

SUKAN DBS TERBAIK LAH...LIKE3X...

05 MAC 2011

sukan ni memang wajib tiap2 semester..
tujuannye untuk mengeratkan silaturrahim antara junior DBS dengan senior2 DBS..
saya kategori senior2 ye...
tp tahniah la pada induk DBS kali ni..
ni first time rasa sukan DBS paling best dalam byk2 semester..
pagi2 lagi dimulakan dengan senam aerobik..heheh..
wah!! bersungguh2 kawan2 aku bersenam..hehhe...

ni la semua gmbr yg sempat aku amik...

dah habis bersenam, semua org diberi roti ngan air..
then bermulanye game futsal bg lelaki n netball bg perempuan...
aku x men la..
ak hanya jadi pom2 gurl je...
hehehe...
penat aku menjerit bagi kata2 semangat kt pasukan netball..hehhe...
walaupun sakit tekak tp best la..
permainan trdisional pon de gak..
congkak, karom n batu seremban...

for netball part 5 dpt la tmpt ke-3..ok la tu..
dpt la medal sbg hadiah..huhuuh...
tghari dpt lg makan nasi ayam lak...

ptg tu lam pkul 4.30 smbung balik game..
game untuk sukaneka plak...
yg bestnye sukaneka ni men x kira part..
semua part dicampurkan sekali ikut rumah merah,kuning,biru, hijau...
aku dlm rumah biru...
mmg sporting habis la semua geng2 umah biru...
adik2 junior la katakan..
kekeke...
aku pon join la satu game ni nme pe ntah..
x sure la..
ikatan kasih ke ape ntah..something like that la..
jalan dengan pasangan tapi kaki kitorang kena ikat ngan tali..
aku berpasangan dengan fatin nazierah(tengg0)..
dsebabkan game ni la kaki aku lebam..
cmne ley lebam aku pon x sure sebab kaki fatin x lebam pon..
kaki aku je yang sensitif kot..(cam tuan dye la kan..huhuhu)
tapi berbaloi la sebab kitorang menang..
dapat la hamper tp kena la kongsi ramai2 ngn adik2 junior..
ada lagi game cm men tarik upih n game geli2..
game geli2 tu game cari gula2 lam tepung..tp tpung tu penuh ngan benda yg gliter2 tu..
hahah..sebabkan kitorang taw tu game pe kitorang suh la bdak part 1 yang tidak mengerti ape2 p men..kekke...
sesungguhnye part 1 terbuli oleh game ini demi menyelamatkan diri kakak2 dan abg2 senior..hehhe...




No comments:

Post a Comment