CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 6, 2011

THANK U HOUSEMATE!!!!

THANKS!!!!!
to all my housemate (BERINGIN 11) sebab berjaya prank aku semalam..hahhaha...
seriusly ak mmg x taw nk ckp pe..aku memang terkejut sgt..
actually memang aku x sangka korang nk sambut besday aku tanpa sara..
ak igtkan korang akan buat x taw je sampai sara balik..hehehe..
so mmg ak x expect pon korang nk sambut besday aku...
thanks to niena sbb beli kek yang sgt sedap...aku suka sangat!!!!
thanks to Sally gak sebab berjaya tipu aku dengan menggunakan nama Yana..kekeke..
x lupa gak kat hanis yg membantu Sally menipu aku n Qama yang amik gambar...
hilang semua penat2 aku bersukan rini..hehehe...(trkejut punya pasal)

to be honest..
mmg aku sgt speechless n touching...
trima kasih atas semua hadiah n card2 yang korang bagi kat aku...
aku suka handmade card from Qamariah...
aku suka keychain hanis yg bley letak gmbr I ngan pkwe I..hehe..(gedik)
handmade book n kotak gedik from sally...
n
tmpat gantung kad matrik n sikat from nina...






ni la segala hadiahnye...

first time pgang hadiah agak terkejut la sbb besar..
bila buka igtkan cornflakes sbb nmpk kotak cornflakes..
rupe2nye itu just kotak luaran je..
dlm kotak cornflakes tu ad semua hadiah dr diorang sume...
mcm2 ada..hehhe...

thanks semua sebab ingat besday aku!!!ermm..
tq gak kat wani n dila yang dtg raikan besday aku sama2..
and x lupa gak kat semua yang wish besday aku..
tq semua..saranghae!!!!



No comments:

Post a Comment