CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 14, 2011

SEMANGAT PATRIOTIK

sempena bulan kemerdekaan ni..
satu pertandingan design baju patriotik pon di adakan di kolej BERINGIN...
tujuan pertandingan ntah la..
maybe nk ingatkan semula student2 tntang semangat patriotik..
al maklumlah, kita ni kan mudah terlupa daratan..
semangat patriotik pada diri kita tu dah kurang sebab kita dah dihanyutkan arus pembangunan..

masa : 9.30 pg
tarikh : 14 OGOS 2011
tempat : bilik TV BERINGIN

seramai 8 block masuk bertanding..
block aku namanya LILIUM..
satu block kena hantar 3 orang wakil..
seperti biasa, blok aku wakilnya dah tentu la warga BERINGIN 11..
bagus kan warga BERINGIN 11 ni..
hehe...
spatutnya wakil blok aku ialah sally, sara,and niena..
disebabkan sara balik rumah mingu ni terpaksa la aku jadi bidan terjun...
kalo aku ni pandai lukis xpe la jgk..bab lukis melukis ni aku mmg surrender awal2 la..
paling benci subjek seni kot dari skolah lg..hehe..
namun apakan daya,
housemate aku yang len pon xde minggu ni..nk x nak aku mmg terpaksa gak masuk untuk cukupkan korum..
haha..aku tolong sikit2 je pon..
tolong warna boley la..
result untuk pertandingan ni blom diumumkan..
masa DINNER BERINGIN nanti baru la taw blok mana yg mnang..
dah lama aku x involve dgn aktiviti2 yg bersifat patriotik ni..
sekali2 best gak..mmg rugi la sape yang xde time ni...



ni la baju yg kitorang lukis utuk menunjukkan semangat patriotik..
first skali baju blok aku(lilium), then blok khalilah(tulipia), last skali blok aina & aiza(oraiza kot)..

ni la design patriotik kitorang..(simple but full of patriotik)

nina dipaksa menjadi model..(tgk nina pakai nmpak cun dow baju ni)haha...

2 comments: