CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 15, 2011

TOLONG OR MENGARAH??

topik aku hari ni ialah kaki mengarah...
adakah korang suka megarah???
maksud kaki mengarah kat sini orang yang suka suruh orang len buat itu ini...
padahal itu kerja dia..
oppsss...
sape yang terasa dia seorang yang suka mengarah sila la berubah ye...
adalah seorang ni yang mmg expert dalam bidang ni..
aku nek menyampah kdg2 dgn perangai dia...
sifat dia yg satu ni slalu buat darah aku nek sampai kpala...
hilang mood aku serta merta..

bulan2 pose ni btol2 byk ujian...
boleh hilang pahala pose sehari kalo 'terkonflik' dgn dia..
maybe sebab aku ni jenis orang yang x suka di arah...
maybe setengah orang suka..
but i'm different..
i hate people that told me to do this and that as they pleased..
mungkin la niat dia nk mintak tolong..
boley je aku tolong kalo dia cakap leklok..
ni x..mintak tolong mcm paksaan...
serius aku benci orang yang berperangai mcm tu!!!!!

sorry la ye...
kalo de yg terasa dgn entry aku kali ni..
but as usual i dont care if korang terasa ke x...
maybe korang x expect aku akan mengata korang or whatever...
but i would like to remember to all the viewer...
that this is my blog and i cant write anything i wanna do...
sape yg membaca dan terasa itu korang punya pasal..
yg pastinya aku x pernah mention pon nama mana2 individu..
so kalo korang x suka jgn baca entri2 aku...
sekian!!!





2 comments: