CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 6, 2011

SEMAKIN HAMPIR???

setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
setiap yang bermula pasti ada pengakhiran..


sedar atau tidak
itulah lumrah dalam kehidupan manusia..
setiap dari kita pasti akan melalui pengalaman ini..
yang pastinya
aku juga akan melaluinya dalam waktu terdekat ini..
jika 2 tahun setengah yang lalu aku memulakan perjuangan sbagai pelajar junior diploma pengurusan perniagaan
kini aku sudah berada di pengakhiran perjuangan ku sebagai pelajar diploma semester akhir..
pelbagai suka duka aku lalui di bumi Arau ini..
di sini aku banyak belajar tentang erti sahabat dan realiti kehidupan...
pertemuan aku dengan rakan2 seperjuangan(BMD6Ac) juga kian sampai ke garisan perpisahan..
perpisahan juga mengejari aku dan housemate2 ku..
selepas ini semua akan menamatkan pengajian dan membawa haluan masing2..
pelbagai kenangan bersama bermain di kotak fikiranku ketika ini..

adakah hanya aku yang terlalu sensitif??
ATAU
adakah semua teman2ku merasakan hal yang sama sepertiku??




3 comments:

  1. bukan kau je yg rsekn mcm tu.. aku punn rse sperti itu.. macam mne la nty hari2 aku tanpa korg housemate ku.. :'(

    ReplyDelete
  2. waaa!!!!!sedih la wey..dah x ley dgar ko punya trdemark "ape die"..hehe..

    ReplyDelete
  3. haha.. kalau ase rindu nk dgr trademark aku.. call aku.. nty aku kasi ko dgr..

    ReplyDelete