CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 14, 2011

bila aku terasa...(*_*)

susah la jadi manusia kalau perangai tu tak boleh org tegur langsung..
kalau perangai tu bagus sure la xde org nk kisah..
ni orang nasihat skit pon bengang tak tentu pasal...
sebab orang len sayang la orang len marah dan nasihat..
tu pon susah ke nk faham????

kalau x puas hati terus terang la depan2..
tak payah la nk cerita kat orang len segala bagai...
cakap plak ikot sedap mulut je..
bila org marah ko taw plak ko nk terasa segala bagai..
tp ko sndri ckp ikot sedap mulut ko je xde pon ko nk jaga hati org len...
sedar la diri tu....

ko taw x satu perkara...
semua yg ko cter kat org len tu..semuanye aku taw..
org yg ko cter tu cter balik kat kitorang..
kata2 ko mmg menyakitkan hati aku..
seriously, aku mmg TERASA HATI..
 lps ni mmg aku x nk amik taw dah pasal ko..
terpulang la ko nk jadi pe...
its your choice rite??


No comments:

Post a Comment