CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

murah-murah!!

waaa...
dah lama x update blog..
bukan xde masa tp malas + x taw nk cter pe..
as a result blog pon ditinggalkan tanpa coretan..hehe..

ni pon sebab tetibe je rajin nk menulis..
so tulis je la..korang plak dialu2kn membaca kalau rajin..huhu..
sempena hari krismas semalam, banyak la kedai2 buat special offer...
terutamanya kedai2 komputer ni..
promosi akhir tahun la katakan..
disebabkan offer tu in limited time maka berduyun-duyun la manusia ke kedai tersebut..
salah seorangnya adalah aku..tu pon sebab di arahkan pergi..haha..
tujuan nye just nak beli mouse and mouse pad je..
offer dia agak melampau la dari kedai2 len sebab mouse dijual dgn harga RM 3 je..
mana nk dapat murah cmtu kan..
banyak la lagi barang2 len yg murah..pendrive 8GB just RM20 je..
mmg berbaloi2 la aku rasa...
nk beli byk2 benda duit plak x mengizinkan..
so just cuci mata je la..huhu..
tapi sementara nk sampai ke cashier tu kena beratur sejam kot..
melampau kn??

ramai kn ?ni sebahagian je..

gmbar ni just sebahagian je..
ada lg ramai kat depan2 tu..
ada yg sanggup potong barisan lg..
geram je tgk perangai diorang...
org len penat beratuer panjang diorng sedap2 je mencelah..
ishh..rasa nk debik je...
semuanya nk beli barang murah saja..
besa la lumrah manusia kn?
di mana je ada jualan murah di situ la semuanya bertumpu..
ibarat di mana ada gula disitu pasti ada semut..
:)

* mouse n mouse pad tu mak aku yg suruh beli sebab senang dia nk men game..hehe..dia x nk pinjam aku punya mouse sebab nanti aku bising..haha...

2 comments: