CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 28, 2012

Hangout with Aiza & Aina...

seminggu berlalu sudah...
cepatnye macam baru semalam je balik rumah..hehe..
pendek kata tak puas lagi la nak berehat2 kat umah..huhu..
rehat je dalam otak ni kn??
padahal..
assignment n test melambak tengah tunggu aku..hehe..
kalau balik umah memang tak jadi kerja langsung..
kononnya bawa balik buku nk study la tapi tak pernah buka pon buku2 tu..
buat berat beg je bawak balik byk2 buku..hehe..

hari tu sempat gak la aku hang out ngan Aiza n Aina Kina..
mentang2 la duit PTPTN dah masuk diorang pon shopping melampau la..hehe..
disebabkan duit aku x masuk2 lagi aku hanya mampu melihat je la..haha..
ape pon thanks to diorang sebab belanja aku makan..hehe..
terpaksa la diorang tanggung aku memandangkan diorang OKB..hehe..
ni la first time aku jumpa diorang lepas masing2 dah ikut haluan yang berbeza...
bila dah jumpa macam2 cter la yang keluar sambil heart to heart sikit2..hehe..
sebab dah lama kitorang tak lepak sama-sama camni so terasa masa cepat sangat berlalu..
still rasa tak puas lagi..hehe..
dah lama kan kita tak lepak2 bertiga camni..
rindu pulak zaman part 1ngan part 2 dulu..
xpe la cuti hari gawai nanti kita lepak lg ok??hehe..
kita release kan tension buat presentation Bel sama2 nanti..hehe..
=)




No comments:

Post a Comment