CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 14, 2012

MEMORY in KUALA PERLIS

 haiiii..
just nk cerita tadi aku g kuala perlis..
bukannye ape pon kn..hehe..
yg pentingnya time aku nak balik dari kuala perlis tadi hujan..
hujan lebat skit pastu xde la lebat sgt..
ahh!!!!
ape2 je la..yg penting hujan okay..
oppsss!!!!!bukan niat aku nk lapor keadaan cuaca hari ni...
just tetibe je remember memory g kuala perlis dengan sally,nina, hanis,qama and sara..
korang ingat lg x??
dengan berbekalkan 3 buah moto pinjaman kita g kuala perlis sebab hanis nk belanja..hehe..(tq hanis)
sally bawak nina si kecik tu..
qama pulak bawak aku for the first time..(aku nervous sbenarnya nek moto ngan qama time tu..haha)
sara pulak bawak hanis dgn moto jepp yg x berlampu tu..
dah la lampu moto xde yg lg teruk org yg bwk moto tu xde lesen..
hahaha..
selamat la x jadi ape2 time tu..
rindu la moment2 kita bersama... =(
jom gathering lg cmni..
ntah bila la plak kan..huhu..


hanis posing maut kot n aku nmpak kurus..haha..

nina take turn amik gambar..sampai2 terus bergambar..pulun la kita ni..haha..

sara,qama n nina..

sally,hanis n aku..

3 comments:

  1. aku rindu..! nak korang.. waaaaaaa!
    bila tgk gmbar2 kite, buat aku nanges,...
    SUMPAH! rindu gile .

    ReplyDelete
  2. sengal!!!!aku rindu zaman ni!!!haha...moto jepp x berlampu..tp tetap bawak 90km/h k..haha

    ReplyDelete
  3. memang! sara kan minah rempit :)
    rindu lah nk ronggeng ngn korg :(

    ReplyDelete