CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 6, 2013

Congrats uollzzz!!




wedding time!!!
tahun ni makin ramai la rakan sebaya yang ke jinjang pelamin...
baru je stalk seorang kawan time sekolah rendah dulu..
oo..nak kawin dah rupanye...
tahniah!!!
bila stalk FB dia td teringat la plak masa zaman budak2 berhingus dulu...
(skarang hensem siot..haha)
dulu punya la nakal tahap gaban
sekarang nak bergelar suami orang plak...
hehe..aku macam x caya plak...

aishhh....
standard la tu kan 
skarang kan trend kawin awal...
ada jiran aku tu lepas je exam spm baru2 ni terus bertunang...
dan
aku hanya mampu mengatakan "WOAW!! AWALNYA"..hehe
tp lantak la mereka dan keluarga mereka..

duk sedap2 cerita pasal orang len tiba2 teringat plak
adik ak pun merancang nak bertunang...(errr)
nampak gayanya adik aku bakal langkah bendul la...




#perasaan aku bercampur baur bila pikir adik aku nak bertunang dulu..haha..




No comments:

Post a Comment