CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 11, 2013

MODERATOR SYAZWANA


OKAY!!!!
spider dah bersarang kat blog aku...
haha~~~~

kekangan waktu menyebabkan aku bermalasan untuk mengupdate latest news...
latest news tentang aku..
sejak kebelakagan ni aku happy gler...
hilang semua masalah aku..haha...
thanks to someone..keke...
hari rabu baru-baru ni kitorang International Student part 5
mengelolakan satu seminar pasal AFTA
first time la aku terlibat dengan kerja2 cmni...
tapi aku x tolong sangat la dalam preparation for seminar tu
sebab aku in charge preparation for trip to KL next Monday...
  
yang comelnye aku terpilih jadi moderator untuk seminar tu...
gabra kot..
cakap in front budak2 kelas boleh la tp kalo bercakap depan orang lagi ramai
confirm stutter la.. haha..
first time in my life ckp depan org ramai pakai microphone
OMG!!!!!!!!
serius ketar lutut...
masa rehearsal pon aku emm aaaa emmmm aaaaa...
so bayangkan lah cmne hari kejadian????
hahaha....

but what a miracle la kan....
hari seminar tu smooth je aku bercakap...
lancar gler siap boleh buat lawak kat depan org ramai...
hahahaha...
aku pon x pasti mana la aku dapat kekuatan untuk buat semua tu...
aku rasa sebab tu la kenapa kawan2 aku panggil aku high confident level...keke...
anyway, serious to tell that i'm proud of myself
bak kata khalilah bukan semua org berani jadi moderator...
so aku telah tergolong dlm kumpulan berani lah kan..ahaha~~~~~~
oh yes, credit to suhaila juga sebab dia pon moderator untuk slot pertama...
tq to khalilah n ika sebab bg semangat...keke..

okay lepas ni kalau ada event camni lagi 
aku sanggup volunteer jadi moderator..
mc pon boleh...
seminar ni sikit sebanyak telah meningkatkan lg confident aku untuk bercakap depan orang ramai..hehe..


* photo seminar x amik lg dr kamera kwn2 aku...next time la aku upload photo2nye...
:)


2 comments:

  1. moderator tu ape?

    memang gelaran Legend ko HIGH CONFIDENT LEVEL

    ReplyDelete
  2. moderator tu tugas dia cm mc...dia kena baca biodata penceramah and conduct sesi Q&A dlm seminar...cmtu la tugas dia..

    ReplyDelete