CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 6, 2011

dreams came true...


happy kn matahari ni???
sama macam perasaan aku saat ini..hehe..
bagaikan mimpi menjadi kenyataan!!!!hehe..over kn!!lantak la..
alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi sebab akhirnya aku boleh graduate on time..
nervous gler time aku check result pada masa dan hari berikut :

tarikh : 4 November 2011
hari : Jumaat
masa : 9.01 pg

dup dap dup dap jantung aku macam lepas lari 1 km(over kot)..haha..
seram sejuk nk tgk result sambil di temani oleh my mom..
nak tak nak aku beranikan gak diri tengok result..
sekali aku tgk waaa..
btoi ke ni or aku mimpi je??
serius ke ni result aku??haha..dalam x sedar awal2 pagi lg aku dah menjerit histeria..haha..
walau bukan 4 flat pon tp melebihi target aku la..hehe...
mak ucapkan tahniah kt aku..hehe..
terbangun adik aku yg tengah nyenyak tido..
mmg aku dh x peduli ape2 dah, yg aku taw aku menjerit happy...haha..
biarlah sape nk marah pon, aku x kisah dah..hahha..
disebabkan terlalu happy semua kerja yg org suruh aku buat hari tu semua aku bereskan...hehe...
dengan result ni bermakna aku lulus dan boley graduate dgn member2 yg len..hehe..sukanya..
then, bila abah balik kerja mak pon bgtaw kt abah  pasal result aku..
abah pon ucpkan tahniah and peluk n cium aku..hehe..
i can said that adik2 aku jeles time tu..hahha...whatever...

bila fikir aku boleh graduate on time waaa...
indahnya perasaan ni...
kalau sebelum ni serius aku risau sebab byk khabar angin yang x best but finally aku sampai ke garisan penamat on time..
macam x percaya akhirnya habis dah 3 tahun DIPLOMA..
selama 3 tahun ni byk yg aku pelajari dan lalui..
mcm2 memory ada..
thanks a lot to all my classmate yg byk membantu dalam 3 tahun ni...
thanks guys!!!!!








2 comments:

  1. erm... aku x de ke dlm anugerah kepujian yg membantu kau mencapai kejayaan?????? ahahhahah

    aku rasa tuah MP3 biru kau tu. every night dia teman kau study pagi2 buta. =)

    ReplyDelete
  2. haha..itu kepujian untuk budak klas je..kepujian untuk ko nanti aku buat entri len..spesial untk ko..haha...

    ReplyDelete